رویه‌های بازگرداندن کالا

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک علی احمد یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک علی احمد محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود.

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی علی احمد اطلاع دهند. تیم پشتیبانی علی احمد پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 48 ساعت (دو روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی علی احمد انجام می‌گردد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می‌گیرد.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش علی احمد باشد، هزینه‌های ارسال به عهده علی احمد است.

بنابراین پس از بازگشت کالا به علی احمد باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق تلگرام برای پشتیبانی علی احمد ارسال نمایید، در صورت عدم داشتن فاکتور پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت. در صورت  تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان علی احمد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

لغو سفارش

در صورت انصراف از خرید (زمانی که کالا نزد مشتری است)، بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

در صورت انصراف از خرید،هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

قوانین عودت کالا

کالا می‌بایست در جعبه ارسالی توسط علی‌احمد یا پست بازگردانده شود.

برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. 

لازم است جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید.

لازم است تمامی اقلام همراه محصول را در بسته بندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید.

در صورتی که اقلامی به عنوان هدیه در کنار محصول ارسال شده باشد لازم است این اقلام نیز بازگشت داده شود. 

پیش از اقدام برای ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش علی احمد هماهنگی‌های لازم را انجام داده و کالایی را بدون هماهنگی قبلی ارسال نکنید.

برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه حتما کد خرید خود را اعلام کنید.

جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش می‌توانید با شماره فروشگاه  0253714715295  روزهای شنبه تا پنج‌شنبه ساعات 9 – 23 تماس بگیرید و یا با شماره 09125512673 یاهماهنگی لازم را انجام دهید.

پس از پذیرش کالا کارشناسان علی احمد حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام می‌کنند.

در صورتی که نیاز به عودت وجه باشد حداکثر 48 تا 72 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز می‌گردد.

* توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی علی احمد و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به ارسال شود.

 

شرایط عودت وجه

3 تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت خود را در قسمت پروفایل وارد نمایید و شماره کارت باید با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.

راه‌های ارتباط با پشتیبانی علی احمد

فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روش‌های ذکر شده صورت می‌پذیرد.

تماس با پشتیبانی و امور مشتریان: 09125512673

تلگرام پیشتیبانی: http://t.me/aliahmad

ساعات کاری پشتیبانی روزهای شنبه تا پنج شنبه 9 الی 23